E-TEC valikus on 25/30hj, 40/50/60hj, 75/90hj, 115hj, 130hj, 150/175hj (G2 mootorid katavad vahemiku 200-300hj). Lisaks on saadaval ka High Output mootorid, tähistus- H.O.
E-TEC mootorite eeliseks on:
- suur väändemoment
- kergem kaal
- Ökonoomne ja väikesed emissioonid
- hooldusvälp 300 tundi või 3 aastat
Natuke pöördemomendist: https://youtu.be/TECqUzrSmWo
Performance: https://youtu.be/BoA4Ij-h81c
Jala pikkus | 20´´ |
Garantii | 3 + 2 aastat |
Generaatori väljund | 56A max. 15A keskmiselt |
Hooldusvälp | 3 aastat või 300h |
Jala reguleerimine | Manuaalne |
Juhtimine | Rumpel |
Mootori emissiooni nõuded | CARB 3 Star USA EPA European Union |
Mootori kaal (kg) | 75 |
Mootori max pöörded (rpm) | 5500-6000 |
Mootori töömaht (cm3) | 577 |
Mootori tüüp | E-TEC 2-takti |
Mootori võimsus propivõllil (hj) | 25 |
Õlitussüsteem | Mitmepunktiline suunatud õlitus |
Silindri mõõt (mm) | 76x64 |
Silindri valem | R2 E-TEC DI |
Soovituslik õli | XD100 |
Starter | Elektriline |
Toitesüsteem | E-TEC otsesissepritse |
Värv | Grafiit |
nullist uuesti projekteeritud k.a. mootoriplokk ja SLX veojalg.
Projekteerimisel on kasutatud kaasaegset high-tech arvuti mudelleerimist,
mille abil saavutati parim tulem. 4-taktiliste konkurentidega võrreldes
on G2 mootoril:
- suurema väändemoment
- kergem
- puhtam ja kiirem paigaldus (dünaamiline roolivõimendus on ahtrikilpi
sisse ehitatud)
- oluliselt väiksemad emissioonid
- oluliselt ökonoomsem
- Integreeritud täisdigitaalne juhtimine, NMEA2000 võrgu valmidus ja automaatne trimm (i-Trim)
- hooldusvälp 500 tundi või 5 aastat, see teeb G2 mootorist ka väga
soodsa mootori
G2 loomine:
https://youtu.be/wdkAjxTG2m4?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
Performance:
https://youtu.be/2gH3ODEUfCU?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
E-TEC valikus on 25/30hj, 40/50/60hj, 75/90hj, 115hj, 130hj, 150/175hj (G2 mootorid katavad vahemiku 200-300hj). Lisaks on saadaval ka High Output mootorid, tähistus- H.O.
E-TEC mootorite eeliseks on:
- suur väändemoment
- kergem kaal
- Ökonoomne ja väikesed emissioonid
- hooldusvälp 300 tundi või 3 aastat
Natuke pöördemomendist: https://youtu.be/TECqUzrSmWo
Performance: https://youtu.be/BoA4Ij-h81c
E-TEC valikus on 25/30hj, 40/50/60hj, 75/90hj, 115hj, 130hj, 150/175hj (G2 mootorid katavad vahemiku 200-300hj). Lisaks on saadaval ka High Output mootorid, tähistus- H.O.
E-TEC mootorite eeliseks on:
- suur väändemoment
- kergem kaal
- Ökonoomne ja väikesed emissioonid
- hooldusvälp 300 tundi või 3 aastat
Natuke pöördemomendist: https://youtu.be/TECqUzrSmWo
Performance: https://youtu.be/BoA4Ij-h81c
Evinrude E-TEC G2 on täiesti uus kahetaktiline mootor. Kõik sõlmed on
nullist uuesti projekteeritud k.a. mootoriplokk ja SLX veojalg.
Projekteerimisel on kasutatud kaasaegset high-tech arvuti mudelleerimist,
mille abil saavutati parim tulem. 4-taktiliste konkurentidega võrreldes
on G2 mootoril:
- suurema väändemoment
- kergem
- puhtam ja kiirem paigaldus (dünaamiline roolivõimendus on ahtrikilpi
sisse ehitatud)
- oluliselt väiksemad emissioonid
- oluliselt ökonoomsem
- Integreeritud täisdigitaalne juhtimine, NMEA2000 võrgu valmidus ja automaatne trimm (i-Trim)
- hooldusvälp 500 tundi või 5 aastat, see teeb G2 mootorist ka väga
soodsa mootori
G2 loomine:
https://youtu.be/wdkAjxTG2m4?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
Performance:
https://youtu.be/2gH3ODEUfCU?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT