Categories
E90DPGL
E90DPGL
SKU: E90DPGL
Qty: Out of Stock
Price:
10990,00 €
Qty.: - +
   - or -   
Jala pikkus 20´´
Garantii 3 + 2 aastat
Generaatori väljund 81A max. 25A keskmiselt
Hooldusvälp 3 aastat või 300h
Jala reguleerimine Elektriline
Juhtimine Distants
Mootori emissiooni nõuded CARB 3 Star USA EPA European Union
Mootori kaal (kg) 145
Mootori max pöörded (rpm) 5000-5500
Mootori töömaht (cm3) 1295
Mootori tüüp E-TEC 2-takti
Mootori võimsus propivõllil (hj) 90
Õlitussüsteem Mitmepunktiline suunatud õlitus
Silindri valem R3 E-TEC DI
Soovituslik õli XD100
Starter Elektriline
Toitesüsteem E-TEC otsesissepritse
Värv Grafiit
Similar products
Evinrude E-TEC G2 on täiesti uus kahetaktiline mootor. Kõik sõlmed on
nullist uuesti projekteeritud k.a. mootoriplokk ja SLX veojalg.
Projekteerimisel on kasutatud kaasaegset high-tech arvuti mudelleerimist,
mille abil saavutati parim tulem. 4-taktiliste konkurentidega võrreldes
on G2 mootoril:
- suurema väändemoment
- kergem
- puhtam ja kiirem paigaldus (dünaamiline roolivõimendus on ahtrikilpi
sisse ehitatud)
- oluliselt väiksemad emissioonid
- oluliselt ökonoomsem
- Integreeritud täisdigitaalne juhtimine, NMEA2000 võrgu valmidus ja automaatne trimm (i-Trim)
- hooldusvälp 500 tundi või 5 aastat, see teeb G2 mootorist ka väga
soodsa mootori

G2 loomine:
https://youtu.be/wdkAjxTG2m4?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
Performance:
https://youtu.be/2gH3ODEUfCU?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
SKU: C150FLHHO ,   Qty: Out of Stock
18790,00 €
Evinrude E-TEC G2 on täiesti uus kahetaktiline mootor. Kõik sõlmed on
nullist uuesti projekteeritud k.a. mootoriplokk ja SLX veojalg.
Projekteerimisel on kasutatud kaasaegset high-tech arvuti mudelleerimist,
mille abil saavutati parim tulem. 4-taktiliste konkurentidega võrreldes
on G2 mootoril:
- suurema väändemoment
- kergem
- puhtam ja kiirem paigaldus (dünaamiline roolivõimendus on ahtrikilpi
sisse ehitatud)
- oluliselt väiksemad emissioonid
- oluliselt ökonoomsem
- Integreeritud täisdigitaalne juhtimine, NMEA2000 võrgu valmidus ja automaatne trimm (i-Trim)
- hooldusvälp 500 tundi või 5 aastat, see teeb G2 mootorist ka väga
soodsa mootori

G2 loomine:
https://youtu.be/wdkAjxTG2m4?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
Performance:
https://youtu.be/2gH3ODEUfCU?list=PLLNToI-Ih4_hcXp5yKwa40OJH0gx2WToT
SKU: E200AXC ,   Qty: Out of Stock
24990,00 €
SKU: RKITB40 ,   Qty: Out of Stock
690,00 €
SKU: E90DSL ,   Qty: Out of Stock
10990,00 €
DF140 AT/AZ esindab Suzuki mudelivalikus võimekat keskklassi mootorit. Elektrooniline sissepritse võimaldab kasutada Lean Burn- lahja küttesegu, et vähendada märkimisväärselt kütusekulu. Lisaks lubab mootori juhtplokk vajadusel kiiret diagnostikat ning teavitab kasutajat hoolduse vajadusest. Neli silindrit, kaks ülanukkvõlli (DOHC), 16 klappi ja 2 044 cm3 töömahtu kindlustavad hea väändemomendi. Koos 2,59:1 ülekandega annab see võimaluse kasutada suure diameetri ja kiire sammuga sõukruvisid, mis pakuvad parimat võimaliku kiirendust. Ettepoole nihutatud väntvõll parandab mootori kaalujaotust, vähendab vibratsiooni ja stabiliseerib rooli tööd. Hammasrihma asemel on kasutusel kettülekanne, mis tähendab väiksemat hooldusvajadust ning suuremat töökindlust. Kalastajate rõõmuks võimaldab Troll Mode System- funktsioon mootori pöördeid muuta vahemikus 800 – 1200 p/min vaid paari nupuvajutusega. Võimas, 40A generaator hoolitseb selle eest, et aku oleks alati täis ning pardal olev elektrivarustus toimiks. Mootori kallutusnurka saab vajadusel piirata elektrooniliselt. Turvalisust ja mugavust lisab standardvarustusse kuuluv Suzuki Keyless Start System (KLS). Mootori kütusefiltrisse integreeritud vee tuvastamise andur hoiatab kasutajat juhul, kui kütusesüsteemi on sattunud vesi.

DF140 AT standardvarustusse kuulub kütusevoolik, paigaldustarvikud.
DF140 AT päramootor tarnitakse ilma sõukruvi, juhtseadmete ja näidikuteta.
DF140 AZ päramootor on vastupäeva pöörleva sõuvõlliga, mis on sobilik kahe mootori paigalduse puhul.
SKU: DF140ATX ,   Qty: Out of Stock
10560,00 €