Team lowrance Estonia Lämmil

by Admin on 23.01.2024

Team Lowrance Estonia Lämmil

Tekst: Alexander Andrusenko

Jõudsin lõpuks ka Lämmile koha jahtima esimest korda sel aastal. Ahvenat sai püütud küll, nälga ei jää, nüüd võib rahulikult nullitada küll. Hommikul proovisime siin-seal, ühes kohas leidsime kajaloodiga latikaparve ja hakkasime proovima, koha liigub ju tavaliselt koos latikaga. Isa jäi saani juurde, mina läksin veidi eemale proovima ja mõne aja pärast karjubki isa, et tal on suur kala otsas! Hakkasin tema poole jooksma, aga tsenseerimata sõnade laviin andis mõista, et kala läks ära.

Mõne aja pärast oli ka mul võtt, aga ei jäänud otsa. Siis liikus parv ära ja läksime edasi otsima. Ei pidanudki kaua otsima, kui Lowrance LIVE anduriga saigi uus parv leitud. Isa jäi jälle saani juurde, ise läksin rändama. Ja mõne aja pärast oligi isal esimene mõõdus koha käes, täpselt 46cm! Nägu särab! Isa jäi veel pikalt nõiduma, mina liikusin pigem aktiivselt ringi, aga võtte mul ei olnud, kuigi kala näitas palju.

Mõne tunni pärast otsustas isa hoopis särge püüdma hakata ja jäigi sinna istuma, kus kajalood parve näitas. Ise läksin aga koha edasi otsima. Muudkui sõitsin, puurisin, proovisin, jälle sõitsin, ja nii kella 15-ni. Siis vaatasin, et varsti peab koju minema, lähen tagasi ja proovin enne lõppu veel natuke pundis, sest mehed olid päris pikalt juba ühe koha peal istunud. Kui sinna jõudsin, tõmbas üks mees parasjagu koha. Päris punti ma ei läinud, pigem proovisin natuke eemat, tegin ühe augu, lasin LIVE anduri sisse ja väga ilus pilt vaatab vastu! Latikad ja kohad muudkui liiguvad ringi. Lant sisse, natuke mängitasin ja saingi alguses alaka kätte. Mõne aja pärast mõõdus koha ja siis 5 minuti pärast veel üks mõõdukas! 15 minutiga oli aga parv läinud ja enam midagi püüda ei olnud.

Läksin siis isa juurde ja temal oli ämber ilusat särge täis. 2 latikat läks ka ära, mina sain sikuga ka 1 latika kätte.